Рекомендації ШМО

ПРОТОКОЛ № 1
засідання шкільного методичного об’єднання
класних керівників 1-4 класів
КЗ "НВК ″ Долинська гімназія – 
загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 3
Долинської районної ради″ 
від 06.09. 17р.

Порядок денний
1.    Аналіз роботи ШМО класних керівників за 2016-2017 н. р.
2.    Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році.
3.    Визначення основних напрямів методичної та виховної роботи на 2017- 2018 навчальний рік.  
4.    Обговорення плану роботи шкільного методичного об’єднання класних керівників початкових класів на 2017-2018 н. р.
5.    Педагогічні умови реалізації основних орієнтирів виховання в виховній системі початкової школи

Рекомендації
1.    З метою створення цілісної моделі виховної системи у загальноосвітньому навчальному закладі на основі громадянських  та загальнолюдських цінностей реалізувати " Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів".
2.    Спрямувати зміст організації життєдіяльності учнівських колективів на формування у дітей духовних, загальнолюдських  національних цінностей активної громадської позиції.

3.    Впродовж навчального року широко відзначати загальнодержавні свята України та важливі пам’ятні і ювілейні дати 2017-2018 навчального року.


ПРОТОКОЛ № 2
засідання шкільного методичного об’єднання
класних керівників 1-4 класів
КЗ "НВК ″ Долинська гімназія – 
загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 3
Долинської районної ради″ 
від 21.12. 17р.

Порядок денний
1.    Формування системи цінностей в умовах проектної діяльності.
2.    Технологія проектного методу навчання в початковій школі.
3.    Практичне заняття" Основи створення презентацій за допомогою онлайнових ресурсів.

Рекомендації
1.    Створювати умови для творчого саморозвитку та самореалізації учнів під час проектної діяльності.
2.    Зосереджувати педагогічний пошук на шляхах розробки методично обгрунтованих творчих та соціальних проектів.

3.    У здійсненні проекту задіювати найактивніші методи навчання:інтерактивні, пошуку, дослідження.

Немає коментарів:

Дописати коментар